Jeg føler med dig. Jeg har aldrig selv oplevet at blive uønsket gravid, men jeg tror det er vigtigt at du gør dig det helt klart hvad en abort er, først da kan du vide om det reelt er det du vil.
Hvis dette barn er det eneste barn du nogen sinde kan få, vil du så fjerne det? Sikkert ikke, men du tror at du får chancen igen og at tiden da vil være langt bedre end nu. Det er en satsning! Aldrig har der været så mange ufrivilligt barnløse par i DK, som nu!
Tiden bliver aldrig den helt rigtige, for vi har altid gang i noget - Et hus der lige skulle bygges først, en rejse vi lige skulle nå, et nyt og krævende job osv. Jeg fik min datter under min uddannelse og vi havde ikke råd til ret meget de første år, men jeg fortryder ikke at jeg tog imod den gave som et lille barn er. I bakspejlet kan jeg se at hun kom på det helt rigtige tidspunkt. Håber du vil overveje din situation en ekstra gang. En abort har for langt de flestes vedkommende psykiske følger, viser nye undersøgelser - har du tid til det?
Oplysningerne må på ingen måde tages som erstatning for kompetent professionel rådgivning eller behandling af uddannet og godkendt læge. Indholdet på NetDoktor.dk må ikke og kan ikke bruges som basis for at stille diagnoser eller fastlægge behandling.
Brugerbetingelser: Vigtige juridiske informationer
- Læs også NetDoktors fortrolighedspolitik.
The documents contained in this web site are presented for information purposes only. The material is in no way intended to replace professional medical care or attention by a qualified practitioner. The materials in this web site cannot and should not be used as a basis for diagnosis or choice of treatment.
Click here - Conditions for use - Important legal information.