Annonce
ALLERGI
Alle debatter > Astma og allergi > Allergi Bruger:  gæst - Log ind - Opret profil

eksem og kost
Forfatter:  gæst    -  Dato: Jun 10, 2008, 11:35  -  Svar: 0

Hejsa Jeg har hele mit liv lidt af atopisk eksem og helt vildt meget kløe.... for et ½ år siden startede jeg på Lene Hansson og har ikke haft eksem siden.... Om sommeren plejer det nemlig er at være værst men jeg har fået den flotteste hud og ingen kløe - måske skulle I prøve det.

Mange hilsener
Elisabeth
Besvar indlæg

Emne (klik på første indlæg for læse alle indlæg) Forfatter Dato
hævede lymfergæst Sep 15, 2006, 17:42
   Jeg har atopisk eksem på halsen..gæst Sep 15, 2006, 18:43
      Tak for svar og jagæst Sep 21, 2006, 16:48
         Det var rartgæst Oct 29, 2006, 10:21
   Lymferl@rsen Oct 30, 2006, 10:11
   Det følger åbenbart med.gæst Oct 30, 2006, 19:48
   besvarelsegæst Aug 29, 2007, 22:59
      eksem og kostgæst Jun 10, 2008, 11:35

Alle debatter > Astma og allergi > Allergi

Oplysningerne må på ingen måde tages som erstatning for kompetent professionel rådgivning eller behandling af uddannet og godkendt læge. Indholdet på NetDoktor.dk må ikke og kan ikke bruges som basis for at stille diagnoser eller fastlægge behandling. Brugerbetingelser: Vigtige juridiske informationer - Læs også NetDoktors fortrolighedspolitik.

The documents contained in this web site are presented for information purposes only. The material is in no way intended to replace professional medical care or attention by a qualified practitioner. The materials in this web site cannot and should not be used as a basis for diagnosis or choice of treatment. Click here - Conditions for use - Important legal information.

© Copyright 1998-2010 NetDoktor.dk - All rights reserved
NetDoktor.dk is a trademark

Annonce

Annonce

Annonce