Annonce
ÆLDRE
Alle debatter > Ældre > Ældre Bruger:  gæst - Log ind - Opret profil

Ang: Personlig stilet breve med reklamer.
Forfatter:  gæst    -  Dato:  27. maj. 2008, 16:36  -  Svar:   6  3

Jeg har i den senere tid oplevet, at få lånetilbud, blive medlem af forskellige foreninger og klubber, der giver store rabbatter.
Den seneste skrivelse kom fra ældre-sagen, sendt til mig i mit personlige navn.
Jeg blev målløs, da jeg netop har rundet de tres og er gået på efterløn. Har ældre-sagen mine data tænker jeg, hvad foregår der? Jeg synes det er uklædeligt for en organisation som ældre-sagen at sende mig et brev i mit navn, med opfordring til indmeldelse.
Jeg har netop på den baggrund besluttet mig, ikke at blive medlem. Er der andre af jer der læser her, der har oplevet det samme.
For god ordens skyld vil jeg lige sige, at jeg har hemmelig adresse og tlf.

Besvar indlæg
Jeg har flere gange fået brev fra
Forfatter:  gæst    -  Dato:  27. maj. 2008, 22:38  -  Svar:   6  1

Ældresagen, men jeg har aldrig åbnet det, jeg er i dag 61.

Besvar indlæg
RE. Angående personlig stilet....
Forfatter:  Leonine  -  Dato:  28. maj. 2008, 08:07  -  Svar:   6  0

Jeg er medlem af ældresagen.

Spørg dem dog om hvorfra de har dit navn og adresse.

Jeg husker, jeg tidligere har modtaget enkelte henvendelser/reklamer stilet til mig, som undrede mig. Men jeg har glemt hvem der sendte dem.

Jeg har også beskyttet adresse og telefonnummer.

Leonine

Besvar indlæg
svar
Forfatter:  gæst    -  Dato:  02. jun. 2008, 13:21  -  Svar:   6  1

jeg har kun godt forhold til ældre sagen--der er nok nogen der har anbefalet dig som kunde ---nogen som kender dig ---man bliver tit spurgt om man kender nogen eller kan anbefale nogen--til ældre sagen ---du bliver forarget men du kan jo skrive til dem og spørge hvor de har din adresse fra--for øvrigt er der en god sag at støtte ---vær nu lidt positiv

Besvar indlæg
Kartoteker
Forfatter:  gæst    -  Dato:  03. jun. 2008, 10:58  -  Svar:   6  2

Er der ikke noget om, at der findes kartoteker div. foreninger mv. kan købe sig til? Disse kartoteker skulle så indeholde potentielle medlemmer.

Besvar indlæg
Forfatter:  gæst    -  Dato:  03. jun. 2008, 11:04  -  Svar:   6  1

Jeg har meldt mig ind. Fordi min bror har fået en meget fin hjælp. At jeg ikke har råd til de mange forskellige tilbud er der ikke noget at gøre ved. Men andre har, dem skal der jo også være noget til.
Man ved aldrig, hvornår man kan få brug for hjælp.

Besvar indlæg
Alle debatter > Ældre > Ældre

Annonce
Oplysningerne må på ingen måde tages som erstatning for kompetent professionel rådgivning eller behandling af uddannet og godkendt læge. Indholdet på NetDoktor.dk må ikke og kan ikke bruges som basis for at stille diagnoser eller fastlægge behandling. Brugerbetingelser: Vigtige juridiske informationer - Læs også NetDoktors fortrolighedspolitik.

The documents contained in this web site are presented for information purposes only. The material is in no way intended to replace professional medical care or attention by a qualified practitioner. The materials in this web site cannot and should not be used as a basis for diagnosis or choice of treatment. Click here - Conditions for use - Important legal information.

© Copyright 1998-2010 NetDoktor.dk - All rights reserved
NetDoktor.dk is a trademark

Annonce

Annonce

Annonce