Ondt i knæet, hævelser, i 3 mdr, hjælp. evt kikkertundersøgelse
Forfatter:
Stinni89
-
Dato:
01. jun. 2008, 17:35
-
Svar:
2
1
Jeg har i ca. 3 måneder gået og haft ondt i mit knæ. Det startede med at være en blid smerte over en periode, og hvis jeg så overbelastede det, begyndte det at hæve helt vildt, og jeg fik vand i knæet. Har været ved lægen, men han kunne ikke se noget, og skal snart til læge igen. For ska muligvis til skanning.
Men det underlige er, at jeg ikke har haft slået mit knæ eller lignende, det er nærmest en smerte som er kommet snigende. Det gør især ondt op og ned af trapper, og når jeg har haft mit knæ bøjet et stykke tid, og så ska strække det ud igen. Det gør især ondt på sælve knæskallen, og når det hæver, hæver det i siderne, og under knæskallen og på knæskallen og over knæskallen og bag på.
Nogle der kan hjælpe mig?? .. ville være en stor hjælp.
ps. hvordan foregår en kikkertundersøgelse, er meget bange for nåle og alt det der, kommer man i fuld narkose?
Tør ikke komme med noget bud om hvad der er galt med dit knæ, men har efterhånden fået lavet 3 kikkertundersøgelser i knæet, så vil gerne fortælle lidt om mine oplevelser. Alle 3 gange har været i fuld narkose, hvor jeg er blevet bedøvet via hånden. Jeg har fået lavet mange ting i knæet, men synes ikke kikkert undersøgelserne i sig selv er slemme. Det kommer nok mere an på hvad du skal have lavet. Og hvordan man har det efter narkosen kan variere fra gang til gang. Da jeg fik lavet korsbånd havde jeg det rent ud sagt af h... til, hvorimod jeg de 2 andre gange nærmest sprang ud af sengen da jeg vågnede. Jeg er heller ikke selv så glad for nåle, men vil gerne berolige dig. Har haft gode oplevelser.. Pøj pøj
Oplysningerne må på ingen måde tages som erstatning for kompetent professionel rådgivning eller behandling af uddannet og godkendt læge. Indholdet på NetDoktor.dk må ikke og kan ikke bruges som basis for at stille diagnoser eller fastlægge behandling.
Brugerbetingelser: Vigtige juridiske informationer
- Læs også NetDoktors fortrolighedspolitik.
The documents contained in this web site are presented for information purposes only. The material is in no way intended to replace professional medical care or attention by a qualified practitioner. The materials in this web site cannot and should not be used as a basis for diagnosis or choice of treatment.
Click here - Conditions for use - Important legal information.